Tjollahopp!

Det var ett tag sedan jag bloggade nu. Tänkte börja lite smått... Får se hur det går bara.

Idag är jag lite trött, var nämligen ute på't igår! Hade lagom kul, förutom när jag skulle gå hem, ensam i ösregn med mina skor som inte är ett dugg bekväma att ha på sig mer än en timma! Stackars mina fossingar :(
Dom kommer nog aldrig förlåta mig. Anyway... Har gått två promenader idag! Har varit fruktansvärt rastlös...
Har ingen som helst matlust heller! Har varit nära att spy flera gånger :S Inte likt mig!
Öh jo, fick något slags damp-ryck igår att jag skulle slinga håret hemma!
Det blev K A T A S T R O F! Så jag tonade håret ljusbrunt. ;D Haha.




Sista bilden tagen på mig, som ljushårig. (ignorera min "puckelrygg")


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0