Jag vill bli trött!

Jag är inte trött för fem öre :( Så jag bjuder på lite onödigt vetande. Så kul har jag just nu!


Den som dricker kaffe löper 66 % mindre risk att begå självmord.

1995 sjönk ett japanskt skepp pga. att ett ryskt lastflygplan släppte en levande ko från 30 000 fot.

Det är fysiskt omöjligt för grisar att titta upp i himlen.

Sköldpaddor kan andas genom rumpan.

Människor, apor och delfiner är de enda djur som har sex för nöjes skull.

Koalor är det enda djuret utom människan som gråter av sorg eller rädsla, det är också koalans enda självförsvar mot rovdjur.

Coca Cola var från början tänkt till att vara medicin.

En gris-orgasm varar i 30 minuter.




Roligt? Ja. Intressant? NEJ!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0