Blä för äpplen

Mamma frågade om jag ville ha äpplen-som-varit-i-ugnen-någonting. NEJ TACK!
Ge mig hellre en stor fet choklad!

Dagen har tillbringat med att måla en toalettmöbel (vit), och en låda(stor låda, låda av trä, ful låda) aaa.. I vit färg! Den har även ett lock som jag skall köpa ett görasnyggt tyg till! I svart kanske? Med liiitelite guld i ;) Bra att ha när man flyttar hemifrån.
Jag har fått en fruktansvärt jobbig tvångstanke! Jag måste nämligen skaka ALLA kläder jag skall ha på mig.
Varför...? Jo, för förra veckan kröp det en jätte stor spindel (lika stor som min tumnagel) på en tröja jag nyss satt på mig! Dom har nämligen invaderat mitt sovrum... Så jag måste sova med ena ögat öppet, i fall någon liten rackare skulle komma springande.




Jag rös mig igenom hela sökningen; spider.
Sen sökte jag på spiderpig, och blev genast glad och full av skratt!
Harry Porker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0