Är det inte måndag då?

Har hela dagen trott att det är måndag idag. Men icke!
Har varit ute och joggat med hunden. Trodde min huvudvärk skulle försvinna, men neej då! -"nu stannar jag kvar och förstör Camillas kväll lite". Tack! 
Jag har städat huset idag också, fått bort allt spindelnät (hoppas jag).
Så nu känner jag mig inte lika rädd. Lyckades tom städa på mitt rum! Fy vad dammigt... Jag är för lat för att bära upp dammsugaren dit. Haha. Men men... Nu skall jag ut och ta mig en cigarett och en liiiten kopp kafffe. Sedan blir det Idol!
(Saknar Johan som är i Skåne)

Skulle egentligen lagt upp bilder, men min bror har gjort något med datorn så finns inga kvar! SURT SA GRISEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0