Mår riktigt dåligt!

Känner mig helt kass i kroppen... :( Har inte energi någonstans! Orkar inte ens resa mig upp ur  sängen om morgonen, och då överdriver jag inte :S Blir nästan rädd, har aldrig någonsin varit så här trött och dålig! Går och längtar efter sängen hela dagen, annars brukar jag ju stanna uppe så länge som möjligt... Men har haft Johan på besök, har myst lite idag :) Suttit ute i solen i en timma och bara pratat och rökt allt för många cigaretter! :) Hehe. Skall på födelsedagsfest i morgon också. Hur skall jag öveleva helgen? Vill bara ligga i soffan och se på film och umgås med min underbara familj. Matlusten har inte kommit tillbaka heller, blir spyfärdig för bara vatten! Äter riskakor till frukost och sväljer ned med vatten... Usch :/ Nej, blev illamående bara jag tänkte på det nu! Skall gå upp på mitt mysiga rum och lägga mig i min varma stora, sköna säng! :D Öppna fönstret lite, så jag kan höra fåglarna kvittra på morgonen. Så härligt!  God natt på er...
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0