Jippiii!

Idag ringde dom från det jobbet jag har sökt på, och dom ville träffa mig en sista gång. Dom frågade i fall jag fortfarande var intresserad. :) Sen fick jag mejl om en lägenhet, skall höra av mig på måndag. Vilken toppen lördag! :D Skall äta gott hemma hos mina föräldrar idag, Johan är här också. Myspys! :D Det enda negativa är att jag har ont i örat. :/
Jo just det ja... Var ju på bio igår, såg Män som hatar kvinnor. en otroligt bra men rå film! Rekommenderar verkligen er som inte sett den, att se den ;) Efter bion åkte besökte vi Malin och Lisa. Men nu skall jag laga sallad! :) Ha en fin lördagskväll, och GLÖM INTE EARTH HOUR. Kl. 20.30 - 21.30
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0