Jag vill!

... Ha sol
Handla kläder till min födelsedag
Bli mer blond
Plugga & jobba
Ha ett seriösare förhållande med Johan
Gå en timme promenad varje dag (har börjat smått)
Lära känna nya människor
Få längre naglar
Åka till Gotland i sommar
Börja med körkortet så fort som möjligt
Ha ett intresse jag brinner för (var tog hästintresset vägen?)
Någon att prata med om allt möjligt (skall det va' så besvärligt?)
Börja med Cambridge kuren (skall boka tid till helgen)
Åka utomlands när jag har sparat pengar
Ha en egen mysig lägenhet
Flytta till en annan större stad
Fira min födelsedag i Uppsala

Det var bara det :)



Kommentarer
Postat av: ellen

jaaa, var tog hästintresst vägen? jag tänkte på det här om dagen.. du vet vårat "stall" vid valemyr. där vi alltid var på rasterna och även efter skolan. vid cykelställen. minns du? :D

2009-03-12 @ 10:48:22
URL: http://ellfi.blogg.se/
Postat av: isabell

du får koooooomma till tønsberg;) så kan vi gå ut och ha lite roligt:D liam får stanna hemma med sin pappi han;) bara vi två:) like the old days.

puss på dig gumman

2009-03-13 @ 19:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0