Solen skiner!

Helt otroligt! Känns som man gått runt som en zombie nu när det varit så dåligt väder. Hahaa :) Idag har jag skrivit två mejl til olika jobb som man kan hoppas på att man får. :) *håller tummarna* Stod upp innan Johan åkte iväg till jobbet så jag slipper sakna honom så mycket! :) Skall väl ut och gå också... Synd att det är så halt ute, annars hade jag gått till älsklings jobb. Skit också! Helgen var ju så lugn som den bara kan bli, kollade på melodifestivalen! Så otroligt värdelösa låtar! Hur vågar folk uppträda i direktsänd tv sådär?! Nä, fy... Nu skall jag ta mig frukost bestående av en apelsin och ett knäckebröd. Banta banta... ;)
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0