God morgon allihop :)

Ahh ännu en bra dag.. Fick ett mejl från det jobbet jag sökte till igår :) Hihi! Den här veckan blir bara bättre och bättre!
Stod upp för en timma sedan, pratade lite med älsklingen min innan han stack till jobbet. Så nu sitter jag här med Soya...
Det har snöat mer i natt... Usch för snön! Jag önskar det kunde bli mildare och regna så den här skiten försvinner ;D
På lördag är det Alla hjärtans dag, hatar den dagen! Skämmer hellre bort min pojkvän en annan dag på året än den dagen, överdrivet är vad det är....! Massa hjärtan överallt och massa pussipussgull.. Neh! Skall nog bara bli en vanlig lördag för min del, och kolla på melodifestivalen! Haha ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0