Dags att börja igen kanske?

Det var ett tag sedan det bloggades, men går det en dag så går det ofta fler ;) Hehe. Idag har jag slingat håret, det blev jätte bra! Kollat efter jobb också, en del som låter intressant :) Pratade med Mimmi förut och frågade om vi skulle dra på Göteborgs Horse Show den 19-22 februari, hon verkade sugen på det! Kan bli riktigt kul :) En heldag där nere...
Jag är sjuk också, så måste gå på pencillin i tio dagar, skulle ju varit hos tandläkaren igår men ringde och frågade i fall det var något problem eftersom Mykoplasma är väldigt smittsamt, och det var det :/ Så jag fick en ny tid! Typiskt! Nu skall jag se på film, Tropic thunder ;)

Puss kram
Lägger upp några bilder från i fredags. Enjoy!








Kommentarer
Postat av: delinda

ha en trevlig kväll=)

2009-02-05 @ 16:25:51
URL: http://www.delinda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0