Men hallå där!

Fattar mig inte på vissa människor... Bara för att jag pratade lite med en person på festen i lördags så tror han att vi är bästa kompisar eller något nu! Lägger till mig på fb, och skriver för fullt. Helt väck i huvudet.
Nu blir det snart storstädning. Äter tidig frukost för en gång skull! :) Måste ha ork för att städa också!
Och om en vecka idag fyller jag år :) Hoppas jag får någon present åtminstonde, har ju sagt att jag inte önskar mig något, men något litet paket hade jag ju uppskattat! :D Men nu får jag slita mig från datorn och sätta i gång... Hörs senare ;)


Har haft denna bild förr, men tycker den är så rolig ;) Min humor rakt igenom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0