Hoppas på en rolig kväll med alkohol.

En kompis ringde förut och sa att jag kunde få jobb hos henne, skulle bara på en intervju först i så fall! Låter jätte bra, men först måste jag få svar från det andra stället. Det sket sig ju med det jobbet jag fick. Jävla idioter! Sitter här och äter morot och dricker vatten. Jag har varit ute och gått med vovven :) Skall väl börja göra mig i ordning om en timma, duscha och så där... Orkar inte stressa med det så. ;) Festen kommer nog bli väldigt rolig! :) Hela släkten är ju nästan där också. Köpte ett skärp förut och ett smycke på Lindex. Fick lite panik förut "tänk om det matchar med det där" så köpte något i fall olyckan skulle vara framme! Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0