Du har allt det där... Därför älskar jag dig.

Jag älskar dig så att det gör ont i hela mig! Jag är lika jävla förälskad i dig som jag var den fredagen vi blev tillsammans, god damn, jag var lycklig alltså! Det lyckoruset känner jag varje gång jag ser dig komma hem från jobbet i dina arbetskläder som jag tycker du är så otroligt sexig i, dom dagarna vi vaknade upp tillsammans och bara låg och kände varandras andetag, utan att säga ett ord, bara att få veta att det är vi två som hör ihop. Jag vill inget annat än att få spendera livet med dig, vilka galna år det skulle blivit... Om vi ser tillbaka på vad som har hänt under den tiden vi har varit tillsammans. Precis ett sånt liv jag vill leva, med dig. Jag vet att jag är en knepig tjej med humörsvängningar, men det är mig. Det är sån jag är... Kan vi inte vara knepiga tillsammans? Du och jag?


Ursäkta bilden, men jag har en kris med mig själv.
Och då tycker jag att allt som har med kärlek att
göra är fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0