Längtar efter hösten.

Sitter här i min ensamhet och skriver.. Väntar på älskling som slutar jobbet snart. Han skrev på lägenhetskontraktet idag, och har med sig kataloger med tapeter till lägenheten. Jag har fått Beck-feber, så varje kväll blir det att se dom filmerna! Så bra filmer :) Jag vill bli polis.. Det har jag alltid velat! Igår eftermiddag hände inte så mycket, åkte hem till mina föräldrar störde dom i middagen och kollade lite på en film som heter; When a stranger calls.... Typiskt amerikansk skräckfilm där det är någon som ringer en tjej när hon är barnvakt! Skulle egentligen gått en promenix till Johans jobb, men lat som jag är så orkar jag inte! Tränade i morse också så..




Jag i vintras.


På väg till Rjukan, min underbara älskling ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0