Blä

Jag och Johan tog "några" öl med ett par kompisar i fredags, var riktigt trevligt :) Blev lite väl mycket alkohol bara! Var inte så bakis när jag vaknade så la nya öl på kylning inför lördag kväll, som var ännu trevligare... Vi satt hemma hos min kusin och hennes pojkvän. Blev lite väl mycket där också... Jag har inte problem med alkohol, det är bara alkoholen som gillar mig :) Det gick ju så trögt, men märkte att det slog till när vi gick till taxin! Hehe.. Vincent spelade på Cod, Stod där i kanske 5 min, såå bra är han inte! Fick låna min kusins skor för jag hade sån skoskav från dagen innan (köpt nya skor), Men fick ont i foten för det, på väg hem när Johan skulle möta mig. Han gick hem lite tidigare! Jag skall vara hemma tills på torsdag eller fredag, Johan är i Sthlm så... Jag får gå här hemma och pyssla, öva lite på matlagning ;) Jag var faktiskt jätte duktig igår! Lagade linsbiffar, dom var jätte goda förutom att jag tog i för lite salt :( Men dom var godkända av familjen! :D Hehe.. Nu skall jag laga lasagne, så måste sluta skriva. ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0